HUAWEI spolu s Mobil Pohotovostí na největší osvětlené reklamní ploše v ČR. Pražská magistrála a reklamní plachta o rozměrech téměř 1200 m2.
Digiboardy Wilsonova pro značku DIOR.
Reklamní plocha Poděbradská na Praze 9 pro klienta Vodafone.
Alza spolu s Hisense na ploše Strakonická DC, Praha 5.
Volkswagen Tiguan na Letišti Václava Havla v Praze.
Kontinentální postele Johann Malle na bigboardech v Praze a Brně
Velkolepé bigboardy z portfolia společnosti Famedia využil výrobce luxusních kontinentálních postelí Johann Malle pro svou rozsáhlou kampaň během měsíce května.
Bigboardy se nacházejí podél dálnice D1 při frekventovaných vjezdech do Prahy, ale také v Brně při vjezdu do města. Díky svému umístění jsou nepřehlédnutelné z velké vzdálenosti.
OC Chodov otevírá nové obchody, k jejich návštěvě nyní zve i double bigboard
Obchodní centrum Chodov otevírá tři nové značkové obchody. Pokud jste nebyli přímo v obchodním centru a zajímá Vás, jaké obchody to jsou, nepřehlédněte při jízdě Prahou tento velkolepý double bigboard. Rozměr plochy zaručí, že jakýkoli vizuál na ní opravdu vynikne.
Nepřehlédnutelné reklamní štíty s motivem Versace jeans v Praze
Frekventované pražské ulice Dukelských Hrdinů/Veletržní a Mozartova v dubnu oživují rozměrné reklamní štíty pro značku Versace jeans s jednoduchým vizuálem a názvem značky, kterou určitě není třeba představovat – kvalita a originalita zboží totiž hovoří za vše.
Společnost Famedia zajistila nákup reklamních ploch na těchto místech - řadí se mezi nejfrekventovanější lokace v Praze. Reklamní štíty mají vlastní osvětlení a jsou skvěle vidět z velké vzdálenosti, což také zaručí vysoký zásah kampaně.
České aerolinie a.s. na digiCLV panelech v obchodních centrech
Zážitek v podobě návštěvy vysněné destinace je skvělým dárkem k Valentýnu. Přesně takovou nabídku bylo možné v měsíci únoru vidět na digiboardech indoor v obchodních centrech. České aerolinie, které nabízí velké množství letenek do mnoha zajímavých míst po celém světě, poutají jednoduchým vizuálem na nákup právě takového valentýnského dárku.
Jedná se o velká nákupní střediska v Praze – jako OC Nový Smíchov, Zličín, nebo Palladium. Všechna tato centra jsou známá vysokou návštěvností, s kampaní na těchto reklamních plochách tedy nešlápnete vedle.
Vzpomínky na dětství ožívají se značkou Pedro
Pedro – při vyslovení názvu této značky si určitě každý vzpomene na legendární žvýkačky, které ve svém charakteristickém obalu schovávaly také tetování. Nyní ovšem Pedro přináší na trh nové produkty - především gumové bonbony různých tvarů a příchutí.
OOH reklamní kampaň, s motivem typického panáčka v klobouku, laděná do výrazné červené barvy, se objevuje v Praze i Brně. Některé reklamní plochy navíc oživují nástavby, které ještě více upoutají na kreativní a barevnou kampaň. Všechny tyto reklamní plochy z portfolia společnosti Famedia jsou osvětlené a skvěle viditelné z velké vzdálenosti.
Cestovní kancelář láká k návštěvě Číny
Nejlidnatější země světa Čína skýtá mnoho možností pro dobrodružné cestovatele. Na to také sází čínská cestovní kancelář, jenž láká k návštěvě této země české turisty. Cestovní kancelář spustila rozsáhlou OOH reklamní kampaň, a po celé Praze jsou tak k vidění reklamní plochy prezentující Čínu, a to včetně vozů MHD.
„Geox dýchá“ OOH reklamní kampaní
Modely obuvi značky Geox se v tomto měsíci objevují na mnoha reklamních plochách nejen v Praze. Společnost zadavatele si vybrala pro kampaň značky také reklamní štíty z portfolia společnosti Famedia. Podzimní a zimní obuv láká jednoduchým designem a charakteristickým sloganem: „ Geox dýchá“. Zároveň je na plochách vidět seznam obchodních center, kde je možné zboží zakoupit.
Kampaň Geox se objevuje na reklamních štítech v ulicích s vysokou hustotou provozu – Preslova, Nádražní / Anděl, Veletržní / Dukelských hrdinů, Vinohradská / Orlická, dále na bigboardu Rozvadovská spojka z centra a na několika reklamních plochách v Brně. Strategicky umístěné reklamní plochy z portfolia společnosti Famedia zaručí, že si kampaně všimne opravdu každý.